Skoči na vsebino

Facebook oglaševanje

td marketing od leta 2012

Kaj je Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je oblika digitalnega oglaševanja, ki se izvaja na Facebooku in njegovih povezanih platformah, kot so Instagram in Audience Network. Facebook je eden največjih družbenih omrežij na svetu, z več kot 2,8 milijardami aktivnih uporabnikov, kar ponuja velik potencial za dosego občinstva in promocijo izdelkov in storitev.

Facebook oglaševanje omogoča oglaševalcem, da ustvarijo ciljno usmerjene oglase, ki se prikazujejo uporabnikom na podlagi njihovih demografskih podatkov, interesov, vedenja in drugih dejavnikov. Oglaševalci lahko izberejo ciljno občinstvo glede na starost, spol, lokacijo, izobrazbo, zaposlitev, interese in druge specifične kriterije.

Glavne oblike Facebook oglaševanja vključujejo:

  • Sponzorirane objave: To so oglasi, ki se pojavijo med objavami uporabnikov v njihovem viru novic. Sponzorirane objave so lahko v obliki slik, videoposnetkov, besedila ali kombinacije vseh treh.
  • Strankam prilagojeno ciljanje: To je oblika oglaševanja, ki uporablja podatke o obstoječih strankah, da ustvari ciljno usmerjene oglase za novo občinstvo. Oglaševci lahko na Facebook naložijo sezname e-poštnih naslovov, telefonskih številk ali drugih podatkov o strankah in ustvarijo oglase, ki se prikazujejo tem ljudem.
  • Dinamični oglasi: To so oglasi, ki se samodejno prilagajajo glede na interese uporabnika in njegovo vedenje na spletnem mestu oglaševalca.
  • Video oglasi: Facebook omogoča prikazovanje video oglasov, ki se lahko prikažejo med objavami uporabnikov ali kot samostojni oglasi.
  • Katalog oglasi: To so oglasi, ki prikazujejo izdelke ali storitve, ki jih oglaševalec ponuja, v katalogu izdelkov na Facebooku.


Facebook oglaševanje ponuja številne orodja za spremljanje učinkovitosti oglaševalskih kampanj, kot so analitika oglasov, merjenje konverzij in orodja za testiranje oglasa. S tem oglaševalci lahko spremljajo učinkovitost svojih oglaševalskih kampanj in optimizirajo svoje oglase za boljše rezultate.

Facebook oglaševanje je zelo učinkovit način za dosego občinstva, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, generiranje prometa na spletni strani ter povečanja prodaje.

Kje lahko pomagam

Moje storitve

Strategije in svetovanje

Plug and play strategije, ki delujejo. Strateško svetovanje v Digitalnem marketingu.

Spletno oglaševanje

Google in Meta Ads. Celotno oglaševanje z možnostjo dobave vsega materiala ( vsebina in grafika ).

Razvoj spletnih mest

Napredne spletne rešitve, katerih je glavni cilj visoka konverzija.

Analiza

Analiziram uspešnost dosedanjega Digitalnega oglaševanja.

Izpostavljen projekt

Spletna trgovina z naprednim sistemom in kalkulacijo

Želja naročnika je bila enostavna. Želim, da lahko uporabnik naroči svoj izdelek do 1 cm natančno, prejme točno ceno – in takoj opravi nakup!

td marketing

Brezplačna ura svetovanja

Imate problem, pa ne veste kje začeti? Nudim uro svojega časa, da lahko skupaj ugotovimo kje imate priložnosti za izboljšave.