Skoči na vsebino

Google oglaševanje

td marketing od leta 2012

Učinkovito Google oglaševanje?

Zelo preprosto. V nekaj korakih do učinkovite Google Ads kampanje. Naj poudarim, da večina Google Ads kampanj ne potrebuje vsakomesečnega pregleda.

To se načeloma pri meni izvaja na vsaka dva, ali 3 mesece. Tako je tudi strošek vodenja precej nižji.

Za uspešne Google zgodbe skrbim že od leta 2011. Sem tudi uradni Google Ads partner.

Priprava strategije

Pregled vašega podjetja, konkurence ter priložnosti za oglaševanje na Google-u.

Postavitev kampanj

Učinkovita postavitev kampanj. Z vsebino, ki jo skupaj definiramo.

Povezava konverzij in GA4

Verjetno najbolj pomemben člen verige. Povežemo praktično vse potrebne signalne.

Analiza in opmitizacija

Pregled kapanj in iskanje novih priložnosti. Pri večini se izvaja to na 3 mesečni ravni.

Primer uspešnih kampanj

td marketing od leta 2012

Kaj so Google Ads-i?

Google oglaševanje, pogosto imenovano tudi Google Ads ( Google reklame ), je oglaševalska platforma, ki jo ponuja Google. Gre za eno najbolj priljubljenih in učinkovitih orodij za digitalno oglaševanje, ki omogoča podjetjem, blagovnim znamkam in oglaševalcem prikazovanje oglasov na Googlovem iskalniku, partnerskih spletnih mestih, YouTubeu in drugih digitalnih platformah, ki so del Googlovega oglaševalskega omrežja.

Glavne značilnosti Google oglaševanja vključujejo:

  • Iskalni oglasi: To so oglasi, ki se prikazujejo na rezultatih iskanja Google, ko uporabniki iščejo določene ključne besede. Oglaševalci lahko ciljajo na specifične ključne besede in ustvarijo oglasna sporočila, ki se prikažejo uporabnikom.
  • Display oglasi: Google omogoča prikazovanje oglasov na partnerskih spletnih mestih v obliki slik, besedila ali multimedijskih oglasov. To vključuje različne medije, kot so spletne strani, mobilne aplikacije in video posnetki.
  • Video oglasi: Z Google oglaševanjem lahko oglaševalci ustvarijo video oglase, ki se prikazujejo na YouTubeu in drugih video platformah. To je učinkovit način za dosego občinstva z vizualno privlačnimi in interaktivnimi oglasnimi sporočili.
  • Remarketing oglasi: S pomočjo Google oglaševanja lahko oglaševalci ciljajo na obiskovalce svojega spletnega mesta ali uporabnike svoje aplikacije, ki so jih že prej obiskali. To omogoča ponovno nagovarjanje teh uporabnikov z oglasi in povečanje možnosti konverzij.
  • Mobilno oglaševanje: Google oglaševanje omogoča ciljanje uporabnikov na mobilnih napravah, vključno z mobilnimi iskalnimi oglasi, mobilnimi aplikacijskimi oglasi in oglasi za mobilne naprave.
  • Merjenje in analitika: Google Ads omogoča spremljanje učinkovitosti oglaševalskih kampanj s pomočjo različnih analitičnih orodij, kot je Google Analytics. Oglaševalci lahko spremljajo ključne metrike, kot so prikazi oglasa, kliki, konverzije in donosnost naložbe v oglaševanje.


Google oglaševanje
je učinkovito orodje za dosego občinstva, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, generiranje prometa na spletno mesto in povečanje prodaje.

Kje lahko pomagam

Moje storitve

Strategije in svetovanje

Plug and play strategije, ki delujejo. Strateško svetovanje v Digitalnem marketingu.

Spletno oglaševanje

Google in Meta Ads. Celotno oglaševanje z možnostjo dobave vsega materiala ( vsebina in grafika ).

Razvoj spletnih mest

Napredne spletne rešitve, katerih je glavni cilj visoka konverzija.

Analiza

Analiziram uspešnost dosedanjega Digitalnega oglaševanja.

Izpostavljen projekt

Spletna trgovina z naprednim sistemom in kalkulacijo

Želja naročnika je bila enostavna. Želim, da lahko uporabnik naroči svoj izdelek do 1 cm natančno, prejme točno ceno – in takoj opravi nakup!

td marketing

Brezplačna ura svetovanja

Imate problem, pa ne veste kje začeti? Nudim uro svojega časa, da lahko skupaj ugotovimo kje imate priložnosti za izboljšave.